Sivut

sunnuntai 7. huhtikuuta 2013

Äärimmäisiä toimenpiteitä

Joku on ehkä saattanut huomata että viime aikoina on tekstien sävy täälläkin ollut ehkä normaalia negatiivisempaa ja ehkä vähän turhautuneenkin oloista. Tämähän yleensä enteilee jotain. Nyt oli rouvan treenit siinä mallissa ja oli turvauduttava äärimmäisiin toimenpiteisiin, tässä tapauksessa kyseessä oli lepo. Viime treenit ovat olleet tuskaisia ja turhauttavia. Ei mitään tuntumaa lihaksessa ja mieli on ollut todella väsynyt. Muutama läheinen ihminen on vähän vihjaillut että kannattaisiko yrittää välillä levätä. Olin itse sitä mieltä että ei, ei missään nimessä. Enhän minä mitään lepoa tarvitse vaan kovempaa treeniä. Mutta sitten pikku puhuttelun jälkeen, ymmärsin että jos vaikka nämä neljä päivää treenilepoa olisi hukkaan heitettyä aikaa, niin häviökin olisi aika pieni. Eli tätä nyt sitten yritetään. Toisaalta nyt kun joku muu "antaa luvan" levätä, niin olen aika hyvällä omalla tunnolla keskittynyt ihan muihin asioihin.

Rupesin sitten tässä funtsimaan että tosiaan, kappas enhän minä joulun jälkeen juurikaan ole kevennellyt tai pitänyt taukoja, ja koko syksykin meni aika kovalla treenitahdilla, ilman kevyempiä viikkoja. Minä kun en ole sairastellutkaan varmaan pariin viime vuoteen, ei sitäkään kautta ole tullut ylimääräisiä lepopäiviä. Olen vaan koko ajan ajatellut että kun treenit ei ole kuitenkaan "riittävän kovia" ja osa viikoista on ollut melko rikkinäisiä kouluhommien takia, niin en minä mitään lepoa tarvitse. Kun tarkemmin ajattelee on kouluviikkoinakin ainakin se kolme salitreeniä tullut, airobisia olen vähän sitten vähennellyt. Muutenkin loman ja levon itselleen myöntäminen on ollut viime aikoina vaikeaa, kun teen vajaata työviikkoakin. Jotenkin on tuntunut että en minä mitään lomaa ansaitse kun en tee "normaalisti" töitäkään. No niin nyt sitten olen selitellyt varmasti riittävästi tätä muutaman päivän laiskotteluani ;D.

Ollaankin nyt keskitytty loppuviikko olemiseen, yhteiseen harrastukseen eli ruuanlaittoon ja vaatekaappien päivittämiseen kevättä varten.

Perjantaina lähdössä lounastreffeille, löysin kevääksi hauskat byysat ;)

 
 Perjantain päivälliseksi tehtiin Elvin kanssa sitruunapastaa, juomaksi poreilevaa appelsiinijuomaa. Tämä kokkikolmonen poltti taas tehokkaasti makaroonit pohjaan. Jälkkäriksi ihanaa tuoretta ananasta.

Saatiin kummipoika yökylään ja aamiaiseksi tehtiin mustikkalettuja. Illalla tyttöjen kanssa paisteltiin tortilloja ja pyöräytettiin ihan mukavat kasat hummusta ja guocamolea (joka on todella epäilyttävän väristä, johtuen siitä että lisäsin mukaan reilusti tomaattia). Amanda loihti meille jälkkäriksi marja-jogurtti kupposet.

Tänään sitten syötiinkin paahtopaistia ja bataattia, ja yllätys yllätys sitä hummusta ja guocamolea, ja tietysti reilusti salaattia.

Eli kaikki kiristelyajatuksetkin ovat olleet sivussa tämän viikonlopun. Huomiseksi minulla onkin nyt ihan pitkästä aikaa paperi missä lukee mitä syödään ja kuinka paljon. Treenistäkin tehdään nyt suunnitelmallisempaa, näin ehkä vältytään ylilyönneiltä suuntaan tai toiseen.

Huomenna kokkailut jatkuu enemmänkin näissä merkeissä. Tässä vihersmoothiessa on avokadoa, parsaa, pinaattia, sitruunaa, sitruunamelissaa ja inkivääriä.


Tänään melkein toivon että tämä kiireettömyys saisi jatkua, toisaalta ajatukset on jo vähän kesässä ja lomassa, ihana kun on jotain mitä odottaa.

Mukavaa viikon alkua!

Ps. Kiitos te jotka olette jaksaneet minun kiukutteluani ja tilitystäni viime viikot, olette aarteita <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti